Saturday, July 11, 2009

Transformers 2 (Filem CGI Yg Terbaik)



Tepat sekali tekaan aku... Transformers 2 kali ni mmg gempak gler la. Yg paling aku suka dlm filem ni time Optimus Prime brgabung dgn Jet Fire. Mmg gempak la...Yg wat die gempak sb optimus prime bleh trbang...First time aku tgk optimus prime leh trbang tu...hahaha...Tak sia2 aku perabis RM 9 tuk beli tiket filem ni...dan filem ni gak la stu2nye filem yg aku tgk smpai 3 kali...hahaha...Puas ati aku...kepada korang yg x tgk lg tu cpt2 la tgk kt pawagam...klu korng tgk kt DVD x real mcm ko tgk kt pawagam...sound effect n cgi yg btol2 wat aku truja smpai aku blk umah pn aku cita kart adik aku yg aku tgk transformer 2...hahaha...


Kadang2 aku terpikir gak...kan best klu ade filem m`sia yang gempak mcm ni...mmg aku menangis punye la...bangga n trharu klu ade filem m`sia gempak mcm ni...hehehe...

Ape2 pn aku bg 8 dr 5 bintang kat filem Transformers ni...

AUTOBOT....Transform!!!

No comments:

Post a Comment

Friends

Followers

Fave This

Life Is Short But We Still Can Changes The World Copyright © 2009 Not Magazine 4 Column is Designed by Ipietoon Sponsored by Dezigntuts